Gemiddeld beoordeeld met een 4.4/5 uit ruim 300 reviews
Algemene Voorwaarden
Lees hier onze algemene voorwaarden.
1. Algemeen
1.1. “Van Wijk Clinic” verwijst naar de Van Wijk Clinic, gevestigd aan [Adres], en de bij de kliniek betrokken specialisten.
1.2. In deze voorwaarden wordt met “cliënt/patiënt” bedoeld degene die Van Wijk Clinic inschakelt voor een behandeling.
1.3. Waar in deze voorwaarden over de cliënt/patiënt wordt gesproken, valt daar ook de wettelijk vertegenwoordiger onder.
1.4. Deze voorwaarden zijn van toepassing op elke overeenkomst tussen de cliënt/patiënt en Van Wijk Clinic.
1.5. Deze voorwaarden gelden ook wanneer Van Wijk Clinic derden inschakelt voor uitvoering van de opdracht.
1.6. Artikelen 7:404 en 7:407 lid 2 van het Burgerlijk Wetboek zijn hierbij uitgesloten.
1.7 Deze voorwaarden gelden voor alle diensten en behandelingen van Van Wijk Clinic.
1.8 Door gebruik te maken van onze diensten, gaat de cliënt akkoord met deze voorwaarden.
1.9 Wijzigingen in de voorwaarden worden op de website gepubliceerd en zijn direct van toepassing.
2. Overeenkomst
2.1. De overeenkomst betreft de opdracht van de cliënt/patiënt aan Van Wijk Clinic voor een behandeling.
2.2. Van Wijk Clinic behoudt zich het recht voor een behandeling te weigeren wanneer het verzoek onredelijk is.
2.3. Van Wijk Clinic kan de overeenkomst beëindigen of opschorten bij ongepast gedrag van de cliënt/patiënt richting het personeel of andere aanwezigen.
3. Toestemming
3.1. De cliënt verleent vooraf toestemming voor de behandeling door het invullen en ondertekenen van het intakeformulier.
3.2. Van Wijk Clinic kan schriftelijke bevestiging van toestemming vragen.
3.3. De cliënt stemt in met de registratie van relevante persoonlijke en medische gegevens voor de behandeling.
3.4. Indien de cliënt toestemming weigert of intrekt, zal Van Wijk Clinic de behandeling (verder) niet uitvoeren.
4. Informatievoorziening
De cliënt/patiënt zorgt ervoor dat Van Wijk Clinic tijdig op de hoogte is van alle voor de behandeling benodigde informatie.
5. Tarieven en Vergoeding
5.1. Tenzij anders schriftelijk overeengekomen, gelden tarieven per kalenderjaar en kunnen deze jaarlijks worden aangepast.
5.2. De cliënt/patiënt is zelf verantwoordelijk om te controleren of de behandeling wordt vergoed door zijn verzekeraar en draagt zorg voor de declaratie.
6. Betaling
6.1. Betaling gebeurt direct na de behandeling via pin of contant.
6.2. Indien de behandeling op rekening plaatsvindt, dient de cliënt binnen 14 dagen te betalen onder vermelding van factuurnummer en behandelingstype.
6.3. Ongeacht vergoeding door de verzekeraar blijft de cliënt verplicht tot volledige en tijdige betaling.
6.4. Betalingen worden eerst verrekend met de oudste openstaande facturen.
6.5. Bij niet-tijdige betaling kan Van Wijk Clinic wettelijke rente en incassokosten in rekening brengen.
6.6. Bij betalingsachterstand kan Van Wijk Clinic verdere behandelingen opschorten of alleen tegen directe betaling uitvoeren.
6.7. Een klacht over een factuur of behandeling schort de betalingsverplichting niet op, tenzij Van Wijk Clinic akkoord gaat.
6.8. Betaalde behandelingen worden niet gerestitueerd, tenzij anders overeengekomen met Van Wijk Clinic.
7. Annulering
7.1. Verhindering dient minimaal 48 uur voor de afspraak te worden doorgegeven aan Van Wijk Clinic.
7.2. Bij niet tijdige annulering kan de kliniek de kosten van de behandeling geheel of gedeeltelijk in rekening brengen.
7.3. Annuleringen kunnen per e-mail of telefonisch worden doorgegeven. Annuleringen worden geregistreerd zodra ontvangen door Van Wijk Clinic.
8. Aansprakelijkheid
8.1. De aansprakelijkheid van Van Wijk Clinic is beperkt tot het bedrag van de afgesloten aansprakelijkheidsverzekering.
8.2. Van Wijk Clinic kan geen garantie geven over het resultaat van de behandeling.
8.3. De kliniek is niet aansprakelijk voor eventuele huidreacties door onderliggende omstandigheden zoals tatoeages of zongedrag.
8.4. Van Wijk Clinic is niet aansprakelijk voor pigmentatie of andere huidreacties na behandeling.
8.5 Van Wijk Clinic is niet aansprakelijk voor schade, verlies of ontevredenheid over resultaten, tenzij door opzet of grove nalatigheid.
9. Klachten
9.1. Klachten over de behandeling dienen binnen 48 uur per e-mail aan Van Wijk Clinic gemeld te worden. Zowel Van Wijk Clinic als de cliënt werken vervolgens aan een oplossing.
10. Nietigheid
Wanneer een bepaling in deze voorwaarden nietig of vernietigbaar is, blijven de overige bepalingen van kracht.
11. Toepasselijk Recht
11.1 Op alle overeenkomsten tussen de cliënt/patiënt en Van Wijk Clinic is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
11.2 Geschillen worden bij voorkeur onderling opgelost. Indien dit niet mogelijk is, worden deze voorgelegd aan de bevoegde rechter in Nederland.
12. Wijziging van Voorwaarden
12.1. Van Wijk Clinic behoudt het recht deze voorwaarden te wijzigen.
12.2. Wijzigingen worden via de website of schriftelijk bekendgemaakt en treden één maand na bekendmaking in werking, tenzij anders vermeld. Indien de cliënt binnen deze termijn gemotiveerd bezwaar maakt, kan de overeenkomst worden ontbonden.